Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Kontakt

Zakres obowiązków:
• Negocjacje telefonicznie z Klientem w sprawie szczegółów zamówienia, warunków ceno-wych,
• obsługa klienta i przygotowanie oferty cenowej,
• ścisła współpraca z Doradcą Klienta działającym w terenie,
• zarządzanie bazą klientów,
• tworzenie i aktualizowanie karty klientów,
• monitorowanie płatności klientów, wykonywanie telefonów windykujących należności od-działu.

Wymagania:
• Min 1- 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w obszarze sprzedaży (preferowana branża metalowa, przemysł ciężki)
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, Power Point),
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
• samodzielność; efektywność organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w działaniu.

Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku (świadczenia z Zakła-dowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prywatna opieką medyczna, bogaty program szko-leń, możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, j.angielski),
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym koncernie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• dla najlepszych możliwość awansu wewnątrz firmy.


‌ Gdańsk

Data dodania: 05/11/2019

Wyślij e-mail

Możesz wysłać pliki z tym rozszerzeniem: txt, jpg, jpeg, png, zip, pdf, doc Maksymalny rozmiar pliku: 2 MB